    Date: Tue, 8 Mar 2022 17:42:50 +0100
    Subject: Re: Korelacja
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <8ex8e924lemi.1brycgnj6lnty$.dlg@40tude.net>
    <6218dba0$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
    <yxvkkjnn0dif$.1pt9wak0yw3vn$.dlg@40tude.net>
    <6218e3fd$0$469$65785112@news.neostrada.pl>
    <1e9efm6filwjo$.1t9x4rpeduhl8.dlg@40tude.net>
    <Q9eSJ.51892$fGj4.43413@fx04.ams1>
    <1...@4...net>
    <1_yUJ.125558$sga6.35304@fx10.ams1>
    <6222fc01$0$481$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <62263282$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <q01k0v6hzrnz$.ws35fd5nx2d5$.dlg@40tude.net>
    From: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.03.2022 o 10:28, Olin pisze:

    > Aż tak bezradni nie jesteśmy. Z poniższego wynika, że korelacja zgonów ze
    > szczepieniami jest bardzo silna:
    > https://drive.google.com/file/d/1K9fPdDtNLLLopgByvUV
    cayCpclOe0xIH/view

    Z poniższego może i tak - nie chce mi się sprawdzać. Z tamtego
    propagandowego obrazka co na początku podawałeś absolutnie nic nie
    wynikało (choć mogło).

    > Dopóki nie pokażesz lepszej korelacji ze zgonami dla innego parametru, będę
    > powtarzał, że (przynajmniej w zeszłym roku) decydujący był poziom
    > szczepień.

    Powtarzaj ile chcesz. Nikt chyba temu nie zaprzeczał.

    > No wiem. Nie ogarniam meandrów Twej myśli.
    > Dwukrotnie podałeś linkę do obrazka mającego pokazywać przeciwskuteczność
    > szczepionek:
    > https://twitter.com/Marek39556099/status/14906458417
    15081220

    Podawałem jako przyklad, że na podstawie jednego obrazka pokazującego
    "zależność" dwóch z chuj wie ilu zmiennych dostajesz gówno na wyjściu
    jako funkcje gówna na wejściu. To że on miał pokazywać
    przeciwskuteczność szczepionek to już tylko i wyłącznie twoja
    interpretacja. Ja napisałem tylko "Ponieważ jesteś fanem korelacji to
    masz tu fajną:" wnioski jakoby miał coś pokazywać i to chciałem pokazać,
    to już po twojej stronie były.

    > Potem okazało się, że to tylko tak dla jaj,

    Nie dla jaj, tylko żeby pokazać co są warte dwuwymiarowe "zależności" z
    mnóstwowymiarych danych. Bądź konsekwentny - pojedyncze są warte
    dokładnie nic. Albo coś pokazują, albo jakąś przypadkową zbieżnośc, a
    przy odrobinie chęci i kreatywności pokazują po prostu fałszywą "tezę".
    Przy czym ja nawet tej tezy nie podałem. Ty to zrobiłeś:P

    > upierasz się już przy tych zaborach i mój trud nie poszedł na marne.

    Twój trud jest absolutnie zbędny. My się zgadzamy, tylko nie dopuszczasz
    tego do siebie:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.