  • Data: 2022-02-22 13:44:30
    Temat: Re: Korelacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 22 Feb 2022 12:18:17 +0100, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > Ale przecież fryzjer tu nie ma projektować mostu, tylko może ocenić z
    > pewnego doświadczenia, że tak zbudowany most może być dla jego pojazdu
    > niewystarczającym.

    Fryzjer ma miec jakies doswiadczenie z mostami, zeby co oceniac ?

    Moze gdzies w Azji, nie w Polsce przeciez.

    Ja mam ciekawy przypadek.
    Jest most w parku. Żelbetowy, stary.
    W moscie sie dziura zrobila - odpowiedni urząd postawil zakaz wejscia.
    Dziure ktos zasypal. Zakaz zostal. Ludzie olewali.
    Ktos barierki zrobil. Ludzie olewali, ale z wiekszym trudem.
    Jakas dobra dusza wyciela górną rurkę z barierek.
    Ludzie przechodzili.
    Teraz widzę, ze ktos dospawał.

    Czekac na dobrą duszę, czy samemu odpiłować?

    https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,24595530
    ,remont-kladki-w-parku-wschodnim-most-zagrodzony.htm

    Mostek dosc strategiczny - sam przechodzilem wielokrotnie.
    Nie czulem żadnego zagrozenia. Moze bardziej od tej dziury - nie
    wiadomo jak zasypana, ile wytrzyma, ale wiem gdzie byla, to omijam.

    A wlasciwy urzad jak to urzad - mnoży problemy.
    Brak pieniedzy, nie ma w budzecie/planie, konserwator zabytkow, itp.

    Ale cos drgnelo - jest przetarg

    https://www.wroclaw.pl/zielony-wroclaw/mostek-park-w
    schodni-przebudowa

    > no właśnie dałeś zły przykład, bo fryzjer nie ma budować mostu, ale ma
    > możliwość oceny, czy pojedzie danym mostem czy nie.

    No to ma. Przed mostem jest tabliczka "nosnosc 2t" .. i niech sie
    teraz fryzjer zastanawia, czy jego elektryczna terenowka przejedzie.
    Wazy 1990kg plus fryzjer.

    A ta nosnosc to ciekawe jak liczona/mierzona ... moze tylko jeden
    samochod na most wjechac, czy np 4 po 2t, jak sie zmieszczą.

    A jak most dlugi, to duzo samochodow po 40t sie zmiesci ...

    https://www.youtube.com/watch?v=Q8E2y6b_rJM

    Hm ... nie ma juz tabliczki przed mostem?
    Ale przeciez nie napisali by na niej 1600t ...

    J.