  • Data: 2022-01-01 14:24:06
    Temat: Re: Kontrola zus
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-01-01 o 13:43, Shrek pisze:

    > Ale jak konkertnie mógł to sprawdzać? No bo logować pozycję po btsach to
    > chyba jednak nie.

    Z dostępnych narzędzi. Czyli mógł zajrzeć na socialmedia i wywnioskować.
    Mógł wysłać kontrolera fizycznie w wywnioskowane miejsca i złapać na
    gorącym uczynku.
    Logowanie po sieci to raczej dopiero inne służby ale to już raczej na etapie
    jak się uruchomi prokuraturę do ścigania za oszukiwanie ZUS.

    > Ja akurat nie podejrzewam, że zus zacznie wykorzystywać te możliwości
    > zgodnie z przeznaczeniem. Sanepidowi też zawsze jaj brakowało, a jak
    > dostali zielone światło na jebanie obywateli to przynajmniej część
    > sprawiała wrażenie jakby im to satysfakcję sprawiało.

    Większość rzeczy można skontrolować "na logikę" ale nikt nie ma
    do tego albo jaj albo zielonego światła.

    > No właśnie szukałem co w DU i znalazłem ustawę gdzie jest delegacja do
    > rozpo^H^H tłitu ministra. Normalnie bym powiedział że to kaczka
    > dziennikarska. No tylko że w normalnym kraju ani czasach nie żyjemy, no
    > i ta kaczka;). Masz linka do tego rozporządzenia może?

    Użyj google i poczytaj - tam jest bardziej co można
    kontrolować a nie jak.
    Jakoś nie widzę inwencji u urzędników.