  • Data: 2022-01-01 18:33:49
    Temat: Re: Kontrola zus
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Shrek, nie pierdol bo ci za to nie płacą. Ja piszę jak ma być a nie jak
    > jest.

    Super. A ja ci piszę jak jest i dlaczego jestem przeciwny, żeby państwo
    mi wkładało do dupy lokalizator, sprawdzało zakupy na karci i to rękami
    szeregowych funkcjonariuszy jakiegoś urzędu, którego celem jest
    wypłacanie zasiłków i emerytur a nie walkaz terroryzmem.

    > Więc, skoro zgłaszasz
    > anomalię, ja wskazuję jak ma być a razem możemy się zastanowić nad
    > metodami sanacji. Wrzuciłeś problem więc się spodziewam że wskażesz
    > rozwiązania.

    Owszem - wrzuciłem problem że władza chce się dobrać do mojej
    lokalizacji i listy zakupów i moim zdaniem rozwiązaniem tego problemu
    jest żeby władza się ugryzła w dupę. Nawet jak dzięki temu jakiś janusz
    wyłudzi l4.

    --
    Shrek