  • Data: 2022-01-01 18:40:40
    Temat: Re: Kontrola zus
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 1 Jan 2022 18:33:49 +0100, Shrek napisał(a):

    [-] ciach bzdety

    > Owszem - wrzuciłem problem że władza chce się dobrać do mojej
    > lokalizacji i listy zakupów i moim zdaniem rozwiązaniem tego problemu
    > jest żeby władza się ugryzła w dupę. Nawet jak dzięki temu jakiś janusz
    > wyłudzi l4.
    Niestety ale twoje rozwiązanie jest kompletnie nieprzydatne. Chćby z
    tego powodu że władza nie ma dupy. Ponieważ widzę że nie włożyłeś nawet
    minimalnego wysiłku by przedstawić sensowną propozycję rozwiązania
    problemu, zaliczam cię do hejterów szczekających na karawanę. Która, jak
    wiadomo, sobie idzie. Miłego szczekania w nowym roku.

    --
    Jacek
    I hate haters.