  • Data: 2022-01-01 18:53:56
    Temat: Re: Kontrola zus
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niestety ale twoje rozwiązanie jest kompletnie nieprzydatne. Chćby z
    > tego powodu że władza nie ma dupy. Ponieważ widzę że nie włożyłeś nawet
    > minimalnego wysiłku by przedstawić sensowną propozycję rozwiązania
    > problemu

    Ależ ja mam całkiem sensowne rozwiązanie problemu zusu chcącego dostępu
    do danych o lokalizacji i transakcjach. I wbrew temu co piszesz, jest to
    rozwiązanie sensowne i stosowane w całym cywilizowanym świecie - po
    prostu zus (ani ich odpowiedniki) tych danych nie mają.

    Podaj kraje w których "lokalny zus" ma dostęp do geolokacji i listy
    transakcji użytkowników, to zobaczymy czy moje czy twoje rozwiązanie
    jest popularniejsze i gdzie.

    --
    Shrek