  • Data: 2007-02-07 10:27:23
    Temat: Re: Kontrola policyjna i prawa
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@______o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:eqc96m$3fb$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Tylko pytanie dlaczego i po co by weszli? Na przeszukanie musi być
    > uzasadnione przypuszczenie znalezienia dowodów, nie robi się przeszukań w
    > losowo wybranych domach. Niestety, jak już się zdarzy, że wezmą coś do
    > ekspertyzy, to czekaj, a czekaj.... Największą bolączką nie jest samo
    > prawo, a mobilność i sprawność funkcjonowania całego systemu, który to
    > prawo egzekwuje.

    nikt do tej pory nie potrafi powiedziec jakie to oni powody moga miec.
    imho znaczna wiekszosc uzytkownikow sciaga/sciagala kiedys cos przez p2p.
    wiadomo, ze gromadzenie dowodow trwa.
    no i co z tego, ze mozesz byc legalny, jak oni maja dowody ze 2 lata temu
    sciagnales mp3 czy film (i go udostepniales w czasie sciagania, sila rzeczy)
    i zabieraja kompa na ekspertyze...

    ponawiam pytanie: czy jesli pokaze im, ze dysk mam zniszczony to tez
    zabiora? :/
    paranoja...