  • Data: 2007-12-04 21:23:15
    Temat: Re: Kontrola nad konkursami internetowymi
    Od: "Rock" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "dekazzze" <d...@g...pl> wrote in message
    news:fj4eg8$2l0$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Rock" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Poprostu zabezpieczenie jest tak tudne, że niemal niemożliwe;) ponieważ
    > każde dodatkowe utrudnienie wpłynie negatywnie na cały projekt...
    > Niestety przypuszczam, że wszystko się odbyło "zgodnie" z regulaminami a
    > udowodnienie, że było inaczej może być niezwykle trudne lub niemożliwe.

    Zabezpieczeń praktycznie nie było, poza niemozliwością zaglosowania po raz
    kolejny z tego samego IP, ale to chyba kazdy dzieciak wie jak ominąc...
    A z tego co wiem, to udowodnienie "nabijania" punktów, zalezy tyko od ich
    dobrej woli i odrobiny wysiłku ...
    pytanie tylko czy mozna organizatorów jakos zmotywowac do działań,
    będe jeszcze próbowal cos wskurac w portalu, którego kolees jest
    pracownikiem, czy nie nadużył swojego stanowiska do ceów prywatnych ..

    ewentualnie jakies inne podpowiedzi co mozna w takiej sytuacji zrobic ?

    pozdrawiam