  • Data: 2006-06-25 11:36:28
    Temat: Re: Konsekwencje braku skutecznego powiadomienia
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24 cze o godzinie 22:53, na pl.soc.prawo, bart napisał(a):

    > Po wyjaśnieniu okazało się, że w międzyczasie (od stycznia) wzrósł czynsz i
    > zarządca wysłał zawiadomienie o tym fakcie listem zwykłym

    Potrafi to zarządca udowodnić że Ciebie poinformował w formie pisemnej o
    zmianie stawki czynszu?
    Takie informacje doręcza się albo przez "umyślnego", albo co najmniej
    poleconym (rejestrowanym), najlepiej z ZPO.

    > jest coś takiego, na co mogę się powołać?

    Na brak informacji o wzroście opłat czynszowych.
    Nadawca (zarządca) nie ma potwierdzenia że wysłał taką informacje (bez
    względu na jaki adres).
    Chyba że np w Umowie macie klauzule że dopuszcza się inne formy informacji
    nt zmian cen - np poprzez wywieszenie na klatce schodowej.
    Choć to tez można by obalić - przecież nie masz obowiązku odwiedzania
    klatki schodowej w której masz swoje mieszkanie - w którym nie
    zamieszkujesz z różnych względów.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423