eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKonsekwencje braku skutecznego powiadomienia › Re: Konsekwencje braku skutecznego powiadomienia
  • Data: 2006-06-25 19:11:33
    Temat: Re: Konsekwencje braku skutecznego powiadomienia
    Od: "bart" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
    news:108u7nyql50av.1jlvhhwqz9lc2$.dlg@40tude.net...
    > Dnia 24 cze o godzinie 22:53, na pl.soc.prawo, bart napisał(a):
    >
    >
    >> Po wyjaśnieniu okazało się, że w międzyczasie (od stycznia) wzrósł czynsz
    >> i
    >> zarządca wysłał zawiadomienie o tym fakcie listem zwykłym
    >
    >
    > Potrafi to zarządca udowodnić że Ciebie poinformował w formie pisemnej o
    > zmianie stawki czynszu?

    Nie. Ma on jedynie książkę korespondencji wysłanej, z której wynika, że list
    poszedł w formie zwykłej i na niewłaściwy adres. Książka nie jest oczywiście
    żadnym dokumentem urzędowym, gdyż nie ma tam np. potwierdzeń z poczty.

    > Takie informacje doręcza się albo przez "umyślnego", albo co najmniej
    > poleconym (rejestrowanym), najlepiej z ZPO.
    >

    No właśnie, to jest ważny punkt.

    >
    >> jest coś takiego, na co mogę się powołać?
    >
    >
    > Na brak informacji o wzroście opłat czynszowych.
    > Nadawca (zarządca) nie ma potwierdzenia że wysłał taką informacje (bez
    > względu na jaki adres).
    > Chyba że np w Umowie macie klauzule że dopuszcza się inne formy informacji
    > nt zmian cen - np poprzez wywieszenie na klatce schodowej.

    Nie ma takiej klauzuli. Tak więc - informacja o podwyżce musi być przesłana
    w sposób rejestrowany?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1