  • Data: 2022-08-19 16:25:33
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No bo biegly napisal bezwarunkowo, a sad mu wierzy :-)

    > No tak - twierdzisz, że koleś mógł po prostu wiąć u umrzeć bez związku z
    > duszeniem i rażeniem a z powodu śladowych ilości amfy, które wcześniej w
    > dużym stężeniu mu nie zaszkodziły. Ja tego nie kupuje i to wyrażam
    > głośno, ty możesz wierzyć, że po proatu wiził i umar. Twoje prawo, a
    > moje twierdzić, że to szopka.

    No ale tak ogolnie, to przeciez mógl.
    Rózne zgony sie zdarzają, a jak organizm zniszczony przez narkotyki,
    to czesciej, nawet, jak w chwili zgonu sa tylko sladowe ilosci.

    > Pedofilem ani zabójcą też pewnie nie jesteś. Ani politykiem. Ale swoją
    > opinię możesz mieć i zapewne masz.
    >
    > A biegli - ani nie są nieoylni ani nie są obiektywni, ani odporni na
    > naciski. Jak już pisałem - praktycznie za każdym razem jak druga strona
    > przedstawia kontropinie to jest ona sprzeczna z pierwszą. W uproszczeniu
    > (znacznym) opinia biegłego jest warta mniej niż rzut monetą.

    No coz - druga strona zamawia pod siebie.
    Wiec biegly naciąga jak może.

    Pytanie czy pierwszy biegly naciagał pod prokuratora, czy staral sie
    byc obiektywny.

    Na ranach postrzalowych sie nie znasz, rany nie widziales, nawet fotki
    nie widziales - to skad pewnosc, ze biegly chcial kierunek ukryc?
    Ale zachowal przyzwoitosc i wyslal inne próbki na badania.

    J.