  • Data: 2022-08-19 16:35:09
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.08.2022 o 16:25, J.F pisze:

    > No bo biegly napisal bezwarunkowo, a sad mu wierzy :-)

    Własnie trochę mnie to dziwi, że sąd nie widzi związki między
    pozbawieniem dostępu do tlenu i nadmierną szybkością elektronów w ciele
    ofiary a zgonem na podstawie "doświadczenia życiowego" a wierzy w to, że
    amfa kolesiowi nie zaszkodziła przez 10 dni i nagle jej mordercza moc
    ujawniła się w kulsonim kiblu. Trochę przemykiem zajeżdza...

    > No ale tak ogolnie, to przeciez mógl.

    Zawsze mógł. Co prawda prawdopodobieństwo jak że moneta na kancie
    stanie, ale jednak - ludzie codziennie umiejają i nie zawsze są kulsony
    w okolicy:P

    > No coz - druga strona zamawia pod siebie.

    A pierwsza pod siebie. Biegły powinien być uczciwie traktowany jako
    strona:P Poważnie piszę.

    > Wiec biegly naciąga jak może.

    Tu się zgadzamy w 100%

    > Pytanie czy pierwszy biegly naciagał pod prokuratora, czy staral sie
    > byc obiektywny.

    Skoro uznaliśmy że biegli reprezentują często strony to czemu uznajemy
    że ktoś wzioł i umar bez związku z odcięciem tlenu i rażeniem
    paralizatorem, a wzdrygamy się przez znacznie bardziej prawdopodobną
    wersją, że biegły nie był obiektywny?

    > Na ranach postrzalowych sie nie znasz, rany nie widziales, nawet fotki
    > nie widziales

    Przemyka też nie widziałem a swoje zdanie miałem. Chyba nawet sąd w
    końcu potwierdził.

    > to skad pewnosc, ze biegly chcial kierunek ukryc?

    Z brzytwy ockama. Za mało żeby udowodnić w sądzie, wystarczająco dużo
    żeby wyciągnąć wnioski i mieć swoje zdanie:P

    > Ale zachowal przyzwoitosc i wyslal inne próbki na badania.

    Widać iedział co jest grane i dupę obijał blachą:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!