  • Data: 2022-08-19 15:31:31
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czemu mnie o to pytasz.

    Bo z tobą dyskutujesz i ty zadałeś temat postrzelenia jako w miarę
    oczywistą przyczynę zgonu.

    > Nie jestem biegłym z zakresu medycyny. Nie mam
    > zielonego pojęcia.

    Ale dyskutujesz jakbyś miał, to pytam.

    > Natomiast nie za bardzo wiem, co ma to wspólnego z
    > omawianym przez nas tematem.

    Ma tyle, że zawsze można wymyślić jakąś dodatkową niezwiązaną z tematem
    sprawy przyczynę zgonu i powiedzieć "nie ma pewności, umorzenie". W ten
    sposób można uwalić teoretycznie każdy akt oskarżenia, a jednak to tak
    nie działa.

    > Jestem w stanie wymienić cały szereg innych
    > rzeczy, których biegły zapewne nie będzie w stanie ustalić. W
    > najmniejszym stopniu jednak to nie uprawdopodobnia ich zaistnienia.

    Podobnie jak tego, że koleś 10 dni temu zażył amfę, przez 10 dni mimo że
    miał stężenie znacznie wyższe niż "śladowe" nagle wzioł i umar w
    kontakcie torturującymi go w kiblu kulsonami z powodu sladowych ilości
    amfy. Właśnie o tym piszę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!