  • Data: 2022-08-19 16:09:18
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale nadal wymaga to opinii biegłego. I jak biegły napisze, że może umarł
    > od trafienia, a może nie żył w chwili trafienia, to zabójstwa nie
    > przypiszesz strzelającemu.

    Tak możesz napisać zawsze. Nigdy nie ma pewności, że chwilę wcześniej
    nie wzioł i nie umar. Codzień umiera tak mnóstwo osób nawet bez śladowej
    ilości amfetaminy. Nigdy nie ma 100% pewności, a jednak wbrew temu co
    twierdzisz, takie dowody są brane pod uwagę.

    > W zakresie medycyny?

    No tak - twierdzisz, że koleś mógł po prostu wiąć u umrzeć bez związku z
    duszeniem i rażeniem a z powodu śladowych ilości amfy, które wcześniej w
    dużym stężeniu mu nie zaszkodziły. Ja tego nie kupuje i to wyrażam
    głośno, ty możesz wierzyć, że po proatu wiził i umar. Twoje prawo, a
    moje twierdzić, że to szopka.

    > Ogarnij, że tu nie chodzi, co można wymyślić, tylko o to, co twierdzi
    > biegły. Biegły nie jest bajkopisarzem,

    To jak to jest, że praktycznie zawsze jak drugastrona przedstawia
    opinie, to jest ona skrajnie odmiennna - któraś musi się wiązać z
    bajkopisarstwem.

    > Nie znam się na tym. Nie badałem tego. Nie wiem, czemu biegły tak uznał,
    > a nawet nie wiem, czy tak uznał, bo to informacje prasowe i już wiele
    > razy wykazałem, ze dziennikarze często piszą bzdury.

    Znów ci dziennikarze...

    > Nie mam zamiaru oceniać kogoś, kto miał tam na miejscu pełną
    > wiedzę o ją ocenił. To po prostu bez sensu.

    Pedofilem ani zabójcą też pewnie nie jesteś. Ani politykiem. Ale swoją
    opinię możesz mieć i zapewne masz.

    A biegli - ani nie są nieoylni ani nie są obiektywni, ani odporni na
    naciski. Jak już pisałem - praktycznie za każdym razem jak druga strona
    przedstawia kontropinie to jest ona sprzeczna z pierwszą. W uproszczeniu
    (znacznym) opinia biegłego jest warta mniej niż rzut monetą. Bo rzut
    monetą jest w uproszczeniu losowy, a opinia biegłego nie jest bezstronna
    nawet w uproszczeniu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!