  • Data: 2022-08-10 20:31:59
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 10 Aug 2022 20:15:34 +0200, Shrek wrote:

    > Niech mnie pozwą:P

    ostatnio jakas moda na pozywanie/obrone.

    > Zresztą oczernienie nie wyklucza absolutnie, że
    > strona oczerniająca mija się z prawdą, więc nawet jak wygrają to nie
    > znaczy że czynu nie popełnili:P

    Ale ty bedziesz ukarany.

    Ba, czytajac przepis, to nawet jak popełnili, to mozesz byc ukarany,
    choc akurat za funkcjonariuszy publicznych nie ..

    > Dlaczego głupio i bezpodstawnie? Brzytwa ockhama to dość dobry argument.

    Moze i dobry, ale widziales jak ta ucieczka wyglądala i co sie
    wydarzylo?

    > Tak średnio, skoro się pomylili. Oczywiście można mówić, że to wynika z
    > niewiedzy,

    No ale tu sie pierwszy zastrzegl, ze obraz niewyrazny i wymaga
    uzupelnienia.

    > ale to głupio wychodzi - niemal każda opinia biegłego jeśli
    > jeest powoływany przez drugą stronę jest przeciwna do pierwszej strony
    > przeciwnej. Oznacza to że większość biegłych to głupki albo że są po
    > prostu nieobiektywni. Bezkrytyczne przyjmowanie opinii biegłych ma
    > podobny efekt jak rzut monetą:P

    Punkt dla Ciebie :-)

    > I tak by się stało gdyby nie znienawidzone przez roberta pismaki.

    No jak?
    Probki do badania jednak wyslano, analizy ktos zrobil, wynik wyslal -
    i to wszystko bez udzialu pismakow.
    Moglbys tylko prokuratorowi zarzucic, ze zwlekal z zarzutami i pismaki
    go pogonily ... ale masz jakies daty?

    Ale ale ... wierzyc, ze strał byl w plecy, na podstawie tych glupich
    czy nieobiektywnych bieglych? :-P

    Pismaki moglyby pomoc, jakby jakis film z monitoringu znalazly.
    Chocby w aktach prokuratora :-)

    J.