  • Data: 2022-08-10 20:15:34
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.08.2022 o 20:01, J.F pisze:

    > No nie specjalnie, zakrawa na oczernianie :-)

    Niech mnie pozwą:P Zresztą oczernienie nie wyklucza absolutnie, że
    strona oczerniająca mija się z prawdą, więc nawet jak wygrają to nie
    znaczy że czynu nie popełnili:P

    > Ale tak bezpodstawnie twierdzic ... troche glupio.

    Dlaczego głupio i bezpodstawnie? Brzytwa ockhama to dość dobry argument.

    > No ale widzisz - wyglada na to, ze obiektywizm zachowali.

    Tak średnio, skoro się pomylili. Oczywiście można mówić, że to wynika z
    niewiedzy, ale to głupio wychodzi - niemal każda opinia biegłego jeśli
    jeest powoływany przez drugą stronę jest przeciwna do pierwszej strony
    przeciwnej. Oznacza to że większość biegłych to głupki albo że są po
    prostu nieobiektywni. Bezkrytyczne przyjmowanie opinii biegłych ma
    podobny efekt jak rzut monetą:P

    > Bo przeciez mozna bylo do badania prochu probek nie wysylac,
    > albo znalezc lub nie znalezc wedle potrzeby.

    I tak by się stało gdyby nie znienawidzone przez roberta pismaki.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!