  • Data: 2022-08-10 20:55:03
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.08.2022 o 20:31, J.F pisze:

    > ostatnio jakas moda na pozywanie/obrone.

    Niech dają:P

    > Ale ty bedziesz ukarany.

    Co o niczym nie świarczy jeśli chodzi o to czy ten czyn popełnili czy
    nie. Takie głupie prawo.

    > Ba, czytajac przepis, to nawet jak popełnili, to mozesz byc ukarany,

    No właśnie - więc żaden argument.

    > Moze i dobry, ale widziales jak ta ucieczka wyglądala i co sie
    > wydarzylo?

    No właśnie na tym polega brzytwa ockhama, że nawet nie muszę. Typowy
    kulson jest typowy:P I okazało się że miałem rację.

    > No ale tu sie pierwszy zastrzegl, ze obraz niewyrazny i wymaga
    > uzupelnienia.

    Ale zrobił to żeby chronić własną dupę a nie z powodu obiektywizmu.

    > No jak?
    > Probki do badania jednak wyslano, analizy ktos zrobil, wynik wyslal -
    > i to wszystko bez udzialu pismakow.

    Wszytko to, bo pismaki się sprawą zejęli i zrobił się dym.

    > Ale ale ... wierzyc, ze strał byl w plecy, na podstawie tych glupich
    > czy nieobiektywnych bieglych? :-P

    Na podstawie biegłych nie należy w nic wierzyć. Argument z monetą już
    znasz:P

    > Pismaki moglyby pomoc, jakby jakis film z monitoringu znalazly.
    > Chocby w aktach prokuratora :-)

    We wrocku film się znalazł...

    --
    Shrek