  • Data: 2022-07-14 15:57:58
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.07.2022 o 13:56, _Master_ pisze:

    > Po pierwsze: Dlaczego ma istnieć podatek od pracy?

    To jest bardzo dobre pytanie.
    Uważam, że w obecnych czasach podatek nakładany na ludzi za ich pracę,
    to szczyt bezczelności.

    > Podatek powinien być od dochodu lub obrotu jak kto woli.

    No to powinien być podatek od dochodu, czy nie powinien?
    Bo nie wiem czy wiesz, ale pracownik osiąga dochód z pracy.
    A, jak zrozumiałem (z pytania powyżej) jesteś przeciwnikiem
    opodatkowania pracy.

    Więc albo ja coś źle zrozumiałem, albo ty nie bardzo ogarniasz o czym
    piszesz.

    > Jak robot ma zbierać na emeryturę której nigdy nie dostanie.

    A po chuj ma zbierać na emeryturę?
    Nikt normalny tego nie proponuje.

    > Jak robot ma płacić za służbę zdrowia/serwis kiedy on ma to zapewnione
    > od właściciela i to właściciel decyduje o życiu lub śmierci robota ;-)

    A po chuj robot ma płacić za służbę zdrowia/swój serwis?
    Nikt normalny tego nie proponuje.

    > Jak możesz takie analogie wymyślać?

    Jakie znowu analogie?
    Wymyślasz jakieś głupoty i dyskutujesz sam ze sobą.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr