  • Data: 2003-11-18 10:44:57
    Temat: Re: ---Koniec Świata---
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 18 Nov 2003, Darius Miles wrote:
    [...]
    >+ Otóż PIP nadesłał do mnie odpowiedź na moją skargę stwierdzając, iż
    >+ inspektor przeprowadzając kontrolę w zakładzie , w którym pracowałem nie
    >+ znalazł jakichkolwiek dokumentów potwierdzających świadczenie przeze mnie
    >+ pracy w tymże zakładzie. [...]
    >+ Chętnie poznam powód dla którego nie wolno mi poznać wyników kontroli, wszak
    >+ nie jestem prawnikiem tylko pracownikiem (jak się okazuje nie do końca)

    Moja dywagacja: skoro nie znaleziono dowodów że jesteś stroną
    w postępowaniu (i jak rozumiem nie masz sam dowodów że tak jest),
    to byłoby dziwne jakbyś miał prawo do wglądu do niepublicznych
    dokumentów. Przecież ja też mógłbym zażądać wyników *tej* kontroli
    (w *niepublicznym* zakładzie), prawda ? Twierdząc że *moim zdaniem*
    mam prawo... bo.... bo coś. "Tak mi się wydaje" :)
    Mam prawo ?
    Po prostu: nie zostałeś uznany za pracownika. Brak dowodów...

    [...]
    >+ wspomnianym utajnianiu.

    Znaczy - wolno rozpowszechniać dowolne informacje o dowolnej
    firmie ? Uzyskane w wyniku postępowania administracyjnego/... ?

    pozdrowienia, Gotfryd