  • Data: 2005-03-22 17:53:11
    Temat: Re: Konflikt - pracodawca - były pracownik
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Raku wrote:
    > jureq napisał(a):
    >

    > Zarzucasz, że klient to idiota i nie ma prawa wyboru ?
    >
    > Ja mówie swoje, mój poprzedni pracodawca swoje - klient wybiera
    > Jżeli wreszcie wybrał i ja go rzekonałem to nie ma żadnej straty.
    No właśnie jest, gdyby nie ty poszedłby penie do starej firmy.
    Jak przez ciebie poszedł do nowej, to to jest właśnie to co firma
    potencjalnie straciła.

    > Dlaczego, ponieważ nie było żadnego przychodu, ani obietnicy przychodu -
    > nei ma żadnej umowy, kontraktu.
    Ni musi być.
    Niech tylko znajdą klienta, który jest u ciebie, a mógł być u nich.

    > Jeśli nie zakaz konkrencji to co ????
    > Czy w sądzie to oni muszą udopwodnić że są wiarygodni, czy to ja musze
    > udowodnić, że są niewiarygodni ?

    zapomnij już o tym zakazie konkurencji.

    W sądzie to ty będzie musiał udowodnić, że nie napisałeś o firmie nic co
    nie jest prawdą.
    Zastanów się jak udowodnisz, że firma jest niepoważna używając
    argumentów, które nie są wewnętrzną tajemnicą firmy.