  • Data: 2005-03-23 01:01:09
    Temat: Re: Konflikt - pracodawca - były pracownik
    Od: siela <j...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

    Kira wrote:
    > Re to: Raku [Tue, 22 Mar 2005 10:50:03 +0100]:

    > Czyli wykorzystuje informacje, ktore zdobyl podczas pracy
    > w firmie, zeby tej firmie zaszkodzic. Nieladnie.

    Nie. Zdobyl w trakcie normalnych obowiazkow, a nie w celu zaszkodzenia.
    Czytaj uwaznie.

    > Najprawdopodobniej wycofuje sie z umowy, bo firma w ktorej
    > dzieja sie takie jaja wiarygodnosc tez traci. A, i jezeli
    > ktos mnie o ta firme czy o tego sprzedawce pyta, odradzam
    > i opowiadam cala historie. I to sa _realne_ straty firmy,
    > za ktore moze -- i powinna -- Cie pozwac.

    ROTFL

    Jak realne? Realne straty to beda kiedy prezes dostanie zawalu na
    fotelu. Na kontrakty wpywa wiele czynnikow i trzeba na nie sobie zasluzyc.

    > I bardzo slusznie. IMO nie powinien straszyc, tylko od reki
    > zalozyc ex-pracownikowi sprawe. Bo i po co sie przepychac
    > i w ogole rozmawiac z takim typkiem? Mi by sie nie chcialo...

    A o procesie McOszczerstwo to slyszala? McDonald's wydal 10 milionow
    dolarow na podobny proces i zamiast wygrac to trafil do Ksiegi Rekordow
    Guinessa. Kiedy w szafie masz schowane bizensowe szkielety tosad jest
    nie pierwszym miejscem a ostatnim, gdzie powinnas biec.

    > Jak jest multimiliarderem to nie ;)

    Raczej odwrotnie. Wiesz ile POTENCJALNYCH strat finansowych np. ten
    czlowiek spowodowal liniom Alitialia?
    http://www.alitaliasucks.com/
    Miliony dolarow.

    > W innym jednak przypadku,
    > skoro sam mowisz ze: "Wszystkie prowadzne rozmowy były
    > zaawansowane (kwoty umów duże - a taki umów nei podpisuje sie
    > w ciągu 3 dni)" -- to powinno byc latwo udowodnic, ze przez
    > Twoj wybryk firma stracila calkiem konkretna ilosc pieniedzy.

    To udowodnij ze czlowiek jest odpowiedzialny za cudze wybryki bizensowe
    i utrate POTENCJALNYCH klientow.

    > I jesli wlasciciel ma troche oleju w glowie, to wlasnie tak
    > zrobi -- a wtedy Ty zaplacisz.

    Chyba ze jest to olej taki jak u Ciebie. Kady inny przelknie, albo
    dogada sie.

    > Pomijam juz fakt, ze narobiles sobie porzadnego smrodu i we
    > wlasnym miescie niewielkie masz szanse na prace w tej branzy.
    > Nikt normalny Cie nie zatrudni, a akurat info o pracownikach
    > wycinajacych takie numery leci lotem blyskawicy.

    A nie myslisz ze zamiast "pracowac" u takich oszustow lepiej jest robic
    cos samemu?

    > Kumpel kiedys (brnza IT) mial wlasnie takiego facecika. Wzial
    > wpadl na pomysl, ze sprzeda jego liste klientow konkurencji.
    > A ta konkurencja, znaczy wlasciciel, z moim kumplem regularnie
    > na piwo chodzil -- handlowiec rezultaty propozycji znal juz
    > godzine pozniej. Przemysl sobie co Ty wlasciwie robisz.

    Co ma kradziez do wyrazania opinii o nierzetelnym bylym pracodawcy?

    > Oczywiscie ze sluszna, a niby czemu nie?

    A niby dlaczego tak?

    > Probowales prowadzic
    > prywatne rozgrywki kosztem klienta, spaprales opinie i sobie,
    > i swojemu ex-pracodawcy, on stracil pieniadze.

    A byly szef nie mogl dotac wzwodu w nocy. To tez wina bylego pracownika. :-P