  • Data: 2005-03-22 22:53:13
    Temat: Re: Konflikt - pracodawca - były pracownik
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Raku wrote:

    > A jeśli to prawda - nie sa to żadne pomówienia???? i działam lojalnie
    > dla klienta, niekoniecznie lojalnie dla pracodawcy ?
    Otóż to

    > Lecz skoro mnie nie
    > łączą z pracodawcą żadne umowy nie jestem ZOBOWIĄZANY dbać o jego dobre
    > imie.
    O dbanie o dobre nie. Natomist budowania złego tego nie.

    > Informuje tylko, że firma która mnie zwolniła z dnia na dzień
    > nie jest godna polecenia.
    Punkt widzenia, zależy od punktu siedzenia.

    > Dodatkowo pisze o tym poniżej - firma mnie zwalnia lecz po jakimś czasie
    > wraca do klienta i chce kontunuowac z nim wspołprace.
    A co nie może. Jako pracownik pracowałeś dla firmy, a nie dla siebie

    > Ale to była moja praca
    i dostawałeś za nią wynagrodzenie i tak jak napisałam, jeżeli firma w
    końcu podpisze umową z klientem którego ty prowadziłeś też masz prawo do
    części wynagrodzenia z tego tytułu.

    > moja firma
    serio? Nie przyzwyczaiłeś się za bardzo.

    i moja prowizja, która przepada bo zostałem zwolniony
    > (system wynagrodzenia: stała pensja najniższ jaka się da + prowizja od
    > kontraktu, uzgodnione 20%).
    jak wyżej

    > Na dodatek dodam, że prowizja na "gębe", umowa na piśmie na czas określony.
    To czytaj co podpisujesz. Do kogo masz pretensje.

    > Czy ta firma jest godna polecenia ?
    Nie musisz jest sam sobie polecać.
    Po prostu przyjmij do wiadomości, że już tam nie pracujesz i zacznij
    szukać innego zajęcia, zamiast się rozczulać.