  • Data: 2017-09-05 23:23:43
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz"

    > No przecież właściciel mieszkania które tak namiętne wynajmujesz od razu
    > telepatycznie wie, że wczoraj był u Ciebie komornik i zabrał władaną przez
    > Ciebie pralkę, zmywarkę, piekarnik i wanne.

    Znów zmieniasz temat. Było o tym, co właściciel może zrobić jak dowie
    się o zajęciu.

    To, że właściciel pralki, którą władam, nie może z niej korzystać - to
    oczywiste, przecież to ja ją wynajmuję. Na rozliczenie pralki przyjdzie
    czas przy wyprowadzce - jeśli okaże się, że pralki nie zwrócę, bo
    okłamałem komornika, że jest moja - to będę odpowiadał za jej zwrot
    przed właścicielem.

    Tak, jakbym ukradł.

    Komornika nie ma co w to mieszać.
    ---
    Ale pierdoły. Przecież komornik nie bada kto jest właścicielem pralki. Nie
    trzeba go okłamać by ją zajął.