  • Data: 2017-09-06 10:20:56
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-06 o 10:13, RadoslawF pisze:

    > Komornikom nie wystarczy.
    > Wytłumaczysz jak zaparkowany na ulicy między dwoma warsztatami pojazd
    > może wedle komornika należeć do zadłużonego właściciela warsztatu?
    > Karane powinno być zajmowanie pojazdów stojących u dłużnika na terenie
    > warsztatu bo jak można się domyśleć właściciel nimi nie dysponuje
    > tylko naprawia. I do tego doprowadzicie swoją arogancją.

    Nie wiem o czym piszesz. Ja słyszałem jednak o zajęciach samochodów
    należących do dłużników.

    Ba, sam będę niedługo zajmował samochody w komisie, bo wiem, że są
    kupione przez komisanta.

    Jakbym wiedział, że nie są kupione, to bym nie zajmował, bo sam bym się
    w koszty wpędził.

    > Skutecznie omijane przez komorników jak widzimy z praktyki.

    Jedna jaskółka wiosny nie czyni. Przepisy działają.

    --
    Liwiusz