  • Data: 2017-09-06 08:44:53
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-05 o 18:22, Kris pisze:
> [...]
    -samochod-za-dlugi-wlasciciela-warsztatu-obok,601150
    .html
    ochod-klienta-za-dlug-wlasciciela-warsztatu-lakierni
    czego/
    k-zabral-mi-auto-za-dlugi-cudzego-warsztatu/204g4gj

    > We wszystkich tych przypadkach było tak jak się domagasz= poniesione pzez
    właścicieli straty zostały wyrównane
    > Nie tego się domagasz głównie w tej dyskusji?

    Nie zostało wyrównane, np rolnik z Mławy nic by nie miał, gdyby nie
    nagonka dziennikarska, sąd odrzucił wszystkie pretensje. Gdyby nie pomoc
    innych, to nie miałby czym pracować. A winowajca jakoś nie wypłacił
    adekwatnego zadośćuczynienia.

    > Ne tak dawno po sąsiedzku aresztowali jednego dnia 4 czy 5 nieuczciwych policjantów
    z drogówki. Na tej podstawie tez stwierdzasz że policja jest zła?
    > W wolnej chwili poszukaj ile rocznie w Polsce jest egzekucji komorniczych

    homo sovieticus? Nie ważne jaka jest statystyka, istotna jest Twoja
    wolność, dopóki to nie dotrze do ludzi, będą ciągle tłamszeni przez
    "władzę".

    --
    http://zrzeda.pl