  • Data: 2017-09-03 02:28:38
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-02 o 21:57, Kris pisze:

    > Znów odleciałeś
    > Przypominam ze dyskusja była o mozłiwości sprawdzenia w momencie zajęcia. A wtedy
    to w najlepszym wypadku w DR komornik może zajrzec. Jeżeli mu dłuznik DR pokaże. Na
    sprawdzenie jest czas później.

    Nie do końca.
    Ty starasz się ja utrzymać tylko w tym momencie.
    Ja twierdzę że skoro komornik po zajęciu sprawdził to nie powinien
    cudzego auta licytować. Nie wiem czy w omawianym przypadku sprawdził
    i olał czy nie sprawdził. Skutecznie załatwił wam niekorzystną (dla was)
    zmianę przepisów. :-)

    > I pomijając sporadyczne przypadki gdzie komornik prawo złamał to auto nie należące
    do dłuznika zlicytowane nie będzie

    No zobacz a jeszcze niedawno pisałeś że jak właściciel się nie
    upomni to komornik ma zlicytować. Powoli zaczyna docierać?