  • Data: 2017-09-03 11:18:53
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 2 września 2017 22:47:29 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

    > Albo się uda, bo złoży nie do tego sądu, albo zrobi jakiś błąd formalny,
    > albo... Skoro się nie uda, to pochuj próbują?

    Z drugiej strony jest wierzyciel(biedna matka szóstki dzieci którym tata alimentów
    nie płąci;)) który naciska aby komornik próbował

    > Trochę się od czasu do czasu pojawia. Chłopaki z Mławy jak się okazało
    > zrobili sobie z tego normalną działalność.

    Są od tego odpowiednie organa żeby taką działalność przerwać
    A słyszałeś żeby masowo
    > obcinali palce dla okupu? Skoro nie to można taką możliwośc prawnie
    > dopuścić?

    Dopuścić nie ale wyeliminowąć takich obcinających jest chyba dobrym pomysłem?

    > Na razie przykład twojej matki pokazuje że jak trzeba odzyskać dług to
    > są bezskuteczni,
    A to zgoda
    Podobno mama jako wierzyciel mogłaby komornikowi nakazać zając auto i bar bo gość
    "włada"
    Ale aż tak daleko sie nie posunelismy póki co.
    > a przykład rolnika z Mławy, że jak chcą z tego uczynić
    > sobie bandycką działalność, to są zajebiście skuteczni.

    Trochę nie halo jest jako przykład patologię, czy przestępczą działalność pokazywać
    Aczkolwiek nie trudno wyobrazić sobie sytuację ze ten dłużnik z Mławy sąsiadowi swój
    ciągnik dał/zaparkował aby egzekucji uniknąć. Podobnie jak dłużnik mojej mamy.

    > Co jest takiego egzotycznego w pomyśle, zeby za swoje czyny ponosili
    > odpowiedzialność?

    A czy ja w tej kwestii miałem inne zdanie?