  • Data: 2010-08-12 19:50:00
    Temat: Re: Komornik, własność osób trzecich.
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:4c644b2b$0$21010$65785112@news.neostrada.pl Hades
    <w...@v...pl> pisze:

    > Co znaczy we wladaniu dluznika?
    W pewnym uproszczeniu to znaczy, że on to ma.

    > To tenze dluznik wlada moja wlasnoscia
    > (laptopem, samochodem) a jesli tak to na jakiej podstawie?
    To komornika na początek zwykle nie obchodzi.
    Przecież to bydlę, on nie myśli, on zajmuje - za to ma kasę.
    Są jednak pewne ograniczenia.

    > Mam tez
    > rozumiec ze jesli przypadkiem przyjde do firmy w sprawie interesow to
    > jak wpadnie do niej komornik to na podstawie takiego samego widzimisie
    > zajmie mi to co mam przy sobie?
    W bardzo czarnym scenariuszu można się o taką historię pokusić, choc to
    trąci fantazją.

    > Jakie w takim wypadku jest rozroznienie
    > pomiedzy rzeczami interesanta a prywatnymi rzeczami osoby zatrudnionej?
    Na początek rozróżnienie zależy często od oceny łajdaka.

    --
    Jotte