  • Data: 2010-08-12 20:22:15
    Temat: Re: Komornik, własność osób trzecich.
    Od: "Hades" <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "witek"

    > Czyli cos czym ma prawo rozporzadzac.

    Alez dluznik nie ma prawa dysponowac moja wlasnoscia! Moze wiec
    rozporzadzac moja wlasnosci bez mojego upowaznienia czyli bo tak
    mu sie spodoba? Komornik zayta: No co ma Pan do zajecia? A wie
    pan to, to i to (wskazujac na moj samochod ktorym przyjechalem bo
    w firmie chcialem zlozyc zamowienie). Chyba cos tu jest nie tak

    > Umowy. np. ustnej. użyczyłeś, wypożyczyłeś, oddałeś w leasing.

    Nie ma zadnej umowy uzyczenia itp. Tym samym oswiadczenie
    dluznika: "To, to i to moze pan (komornik) zajac" ze wskazaniem
    na moja wlasnosc jest zgodne z prawem mimo mojego oswiadczenia
    ze te rzeczy nie sa w dyspozycji dluznika?

    > dokładnie tak.
    > z pewnymi ograniczenia. spodni z ciebie nie zedrze.

    > dowód własności. np. rachunek z przed 15 lat na ten telewizor co w drugim
    > pokoju u brata stoi.

    Tyle tylko ze mam dochodzic ich odyskania po zajeciu mimo oswiadczenia
    (udowodnienia) ze jestem ich wlascicielem.
    AM