eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
  • Data: 2015-03-29 19:34:51
    Temat: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Od: the_foe <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-13 o 20:30, Tomasz Myrdin pisze:
    > Pogląd że komornik może a często nawet powinien zająć (z pełną świadomością) rzecz
    (ruchomość) która nie jest własnością dłużnika jest powszechnie akceptowany.
    Akceptuje go kadra naukowa (przedstawiciele doktryny) oraz sędziowie (orzecznictwo).

    Jak to akceptują? Przecież kiedy komornik zajmie rzecz nie bedaca
    własnością dłużnika bedzie musiał oddać bo sad mu każe. Nie słyszałem,
    zeby komornik miał problemy, ze nie zajął rzeczy którą i tak musiałby
    oddać.

    --
    @foe_pl