eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
  • Data: 2015-03-17 21:18:52
    Temat: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-03-17 21:15, Tomasz Myrdin wrote:

    > Spokojnie, jestem przyzwyczajony. W dodatku potrafię się obronić. ;)
    >
    > Dlaczego uważasz że "okraść"?

    Dlatego, że ktoś próbuje mi zabrać moją własność?

    > Jeśli ktoś pożycza coś dłużnikowi to świadomie podejmuje ryzyko. Jeżeli pożycza się
    coś komuś o kim wiemy że lubi nie oddawać to po pierwsze ryzykujemy że nie odda a po
    drugie ryzykujemy że zajmie to komornik.
    > Oczywiście, każdy jest chroniony przez prawo, jest stosowna procedura chroniąca
    interesy niefrasobliwie pożyczających coś dłużnikom.

    No dobrze - to po jaką cholerę to zajmować, skoro trzeba potem oddać?

    Shrek.