eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
  • Data: 2015-03-17 21:23:52
    Temat: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Myrdin"

    Spotkałem się z dłużnikiem który zawarł umowę sprzedaży (forma aktu
    notarialnego) wszystkiego co miał w mieszkaniu (poczynając od lodówki, przez
    telewizor, odkurzacz, psa, kota i na każdej łyżeczce czy widelczyku
    kończąc). Kupującym była siostra dłużnika która na stałe mieszka w USA i
    która od razu zleciła dłużnikowi odpłatnie (10 zł rocznie) przechowywać jej
    rzeczy do chwili gdy uzna za celowe ich odebranie. To była dobrze
    sporządzona umowa - opisane były nawet wzory na widelcach, wszystko można
    było zidentyfikować (swoją drogą byłem dłużnikowi za tą umowę bardzo
    wdzięczny, wszystko miałem wypisane i wycenione, wystarczyło tylko sprawdzić
    czy jest).
    Gdyby miało być tak jak chcesz to w ten prosty sposób każdy zabezpieczyłby
    cały swój majątek ruchomy przed egzekucją (bo miałbym podważać wiarygodność
    aktu notarialnego?).
    ---
    Totalne brednie. Jak niby ta siostra będąc dłużnikiem zabezpieczyłaby ten
    swój majątek przed komornikiem jak jest na to umowa ?