eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
  • Data: 2015-03-17 21:08:18
    Temat: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Od: Tomasz Myrdin <m...@o...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 17 marca 2015 16:28:30 UTC+1 użytkownik Icek napisał:
> [...]
    przez państwo (wynagrodzenie pracownika jak asystenta sędziego, aplikant i asesor jak
    referendarz). Komornik powinien dostawać stałe wynagrodzenie (godziwe ale niższe niż
    obecnie mają niektórzy, moim zdaniem takie jak SSR byłoby odpowiednie) i jakiś bonus
    roczny od skuteczności.
    art. 763 kpc, czego firmy windykacyjne domagają się średnio raz w miesiącu).

    > gdy komornik świadomie zabiera cudzą rzecz i ją sprzedaje za tanio w
    > porozumieniu z kupującym to źle
    >
    > czy to jest wystarczająco jasno napisane ? Czy jakoś dalej tego nie
    > chcesz przyjąć ? Bo to że tego nie kumasz to właśnie źle.
    >
    > Icek

    Nie! Bardzo zawile.
    Nie rozumiem czy źle jest gdy komornik sprzedaje cudzą rzecz, czy też źle jest gdy
    komornik sprzedaje cudzą rzecz za tanio. ;) Zdecyduj się co jest złe.