  • Data: 2004-11-30 13:08:50
    Temat: Re: [Komisja sledcza]Farsa...
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 30 Nov 2004 12:46:06 +0100, Mithos
    <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał:

    > Zarowno niektorzy eksperci (nie potrafia ustosunkowac sie do pytan
    > komisji - wyraznie widac,ze boja sie udzielic jednoznacznej odpowiedzi,
    > tak jak niedouczony student na egzaminie), jaki i poslowie (niektore
    > zglaszane wnioski powoduja tzw. rotfl) prezentuja "rewelacyjna"
    > znajomosc prawa.
    [ciach]

    Ja odnosze wrażenie, że panowie komisarze uważają, że jeżeli coś
    przegłosują to wolno im to zrobić. Czekam az przegłosują, że wolno im
    wsadzić Kulczykowi palce w śruby i skręcać aż się przyzna...

    Poza tym... czy ja się przesłyszałem, czy Giertych nie za bardzo chciał
    żeby przesłuchano Kulczyka... czyzby bał się, że ten wytrecytuje na wizji
    menu z owego przypadkowego spotkania w drzwiach na Jasnej Górze - albo co
    gorsza wyciągnie dyktafon...

    --
    Falkenstein
    skazania.