  • Data: 2007-02-23 12:48:16
    Temat: Re: Komendant główny polecił policji rozpracowywać ekologów?
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przykro mi, ale jestem cięty na szukanie haków i uważam to za czyste
    > kurestwo. Jeśli wygram, a mam nadzieję, zrobię paru osobom z d..y jesień
    > średniowiecza. Obiecuję. :)

    Zanm to też z autopsji "pokażcie człowieka a znajdziemy wine", oczywiscie ja
    byłem tym "człowiekiem"
    Życze Ci powodzenia i tej "cholernej" wiary że jest sprawiedliwość w tym
    padole.
    Ale po przeczytaniu wiadomości na onecie pt Że prezes TK Jerzy Stępień
    przesadził w sprawie Ziobry i to mówi nasz piękny (przeuroczy) premier to
    już mnie szlag trafił, zamówiłem piwo z baru a dodatkowy szlag mnie tarfił
    że jeszcze tym "durniom" zlotówke oddałem w postaci akcyzy i takich tam.

    A co do tej jesieni to ja widzę tę liczbę w wielkrotnej postaci

    pzdr

    PabloGT