  • Data: 2007-02-23 14:40:05
    Temat: Re: Komendant główny polecił policji rozpracowywać ekologów?
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czlowieku, widze ze ironie dostrzezesz tylko wtedy kiedy kopnie cie w dupe
    > zycze ci z calego serca, abys zrealizowal swoj plan, ale jak dla mnie masz
    > niwielkie szanse na to aby ci sie to udalo, wladzo zadko kiedy przyznaje
    > sie do bledow, a nawet jesli to zrobi, to napewno nie pozwoli ze swoje
    > dupy zrobic jesieni sredniowiecza, no chyba ze wpolsce sie powaznie
    > pozmienia
    >
    > zrozumiales juz teraz?

    Tak zrozumiałem że gupoty gadasz, na co Ty liczysz ?
    Cały czas mówisz, że jak się pozmienia, jak parwo bedzie przez duze P itd
    Człowieku Ty żyjesz w krainie marzeń, a nas własnie w dupe kopie ironia
    I to wlaśnie z nią chcemy walczyć, dlatego w w tym temacie dodajemy sobie
    nawzajem otuchy.
    Tak jak w temacie głownym ironią jest to że władza chce rozpracowywać
    ekologów
    metodą wszytkim nam wiadomą, co mamy sie przyglądać i powiedziec tak
    całe szczescie nie jestem EKOLOGIEM. NIE!!! pwoinniśmy coś robić a
    bynajmniej nie udawać
    że to nas nie dotyczy bo to nie nasza sprawa.
    Wiadmo że teraz powiesz co taki człowieczek jak ja może zrobić NIC, i tu się
    mylisz każdy kto się wypowie na taki czy inny temat może dać komuś nadzieje,
    że ten niezygnuje z walki z ironią która go kopie w dupe.
    A może do da taki skutek że ten ktoś uwierzy w to i zmieni swoje życie i
    przy okazji Twoje- (oczywiscie na lepsze)
    Szesc lat temu napisałem własnie na tej grupie o pewnym problemie, na który
    dostałem wyeczpujące pomocne odpwoiedzi i co, a to że wtedy tej IRONI nie
    udało się kopnąć mnie w dupe, mało tego
    jeszcze innych w podobnym przypadku.
    Więc nie liczmy że ktoś za Nas zmieni świat, albo że ten świat się sam
    zmieni.
    Zatem korzystajmy z każdego orędzia aby poprwaic stan rzeczy jaki nam sie
    nie podoba.

    PabloGT