  • Data: 2007-02-26 10:18:36
    Temat: Re: Komendant główny polecił policji rozpracowywać ekologów?
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:eruaov$nit$1@opal.icpnet.pl...
    > Użytkownik "PabloGT" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Skąd wiem, że pseudoekologów mam za oszołomów? No wiem i już ;)))

    Każdy ma swoje zdanie i prawo do jego podzielania :)

    Przy czym ja się nie upieram że tam nie brakuje oszołomów, bo tak szczerze
    to gdzie ich nie ma???
    Chodzi o to żeby zwrócić na pewien problem uwagę, bo niekiedy zdarza się
    tak że jest już za pożno
    i stwierdzenie " a można było....."

    a przytocze do tego pewną autentyczną historyjkę:

    Szefowie firmy wydawniczej staraja sie dowiedziec, dlaczego nikt nie
    zauwazyl, ze pracownik siedzial martwy przy biurku przez 5 dni zanim
    ktokolwiek zapytal czy dobrze sie czuje. George Turklebaum lat 51
    zatrudniony jako "ktos tam" w nowojorskiej firmie od 30 lat; mial atak serca
    w biurze przy 23 innych pracownikach. Odszedl po cichu w poniedzialek, ale
    nikt tego nie zauwazyl do soboty rano, kiedy to sprzataczka zapytala go,
    czemu pracuje w weekend. Jego szef Eliot Wachiaski powiedzial: "George
    zawsze pierwszy przychodzil do pracy i ostatni wychodzil, dlatego nikt nie
    uznal za niezwykle, ze caly czas siedzi w tej samej pozycji i nic nie mówi
    zawsze bardzo absorbowala go praca i nie zadawal sie z nikim". Sekcja zwlok
    wykazala ze nie zyl od 5 dni; w chwili smierci pracowal nad ksiazka
    medyczna.