  • Data: 2007-02-23 14:20:04
    Temat: Re: Komendant główny polecił policji rozpracowywać ekologów?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PabloGT" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ermon9$5g7$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Taki mądry jesteś!!! to czekaj na zmiane pisowni. Wydaje mi się że nie
    > miałeś jeszcze do czynienia
    > z jawnym i skierowanym przeciwko Tobie działeniem ze strony "tych" co
    > mają Cię chronić i bronić.

    czlowieku, widze ze ironie dostrzezesz tylko wtedy kiedy kopnie cie w dupe
    zycze ci z calego serca, abys zrealizowal swoj plan, ale jak dla mnie masz
    niwielkie szanse na to aby ci sie to udalo, wladzo zadko kiedy przyznaje
    sie do bledow, a nawet jesli to zrobi, to napewno nie pozwoli ze swoje
    dupy zrobic jesieni sredniowiecza, no chyba ze wpolsce sie powaznie
    pozmienia

    zrozumiales juz teraz?