  • Data: 2007-01-03 08:43:18
    Temat: Re: Kolizja samochodowa. Hak to jest to.
    Od: u...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > Muszę sobie taki hak zainstalować, bo co chwilę
    > jakis dureń "jedzie mi na zderzaku".

    Teraz niestey nowo montowane haki muszą być odpinane/odkręcane i nie
    można sobie z nimi jeździć bez przyczepy. Może tamten Golf też
    powinien mieć odkręcony (to chyba jest tak od dwóch lat), to
    mógłbyś się tłumaczyć że przed zderzakiem to byś wychamował, a
    tak to wystający hak spowodował zniszczenia ;-)

    Usjwo