  • Data: 2007-01-03 13:18:36
    Temat: Re: Kolizja samochodowa - kto winny ?
    Od: ".:Mariusz:." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jeśli rzeczywiście nigdy nie miałeś wypadku, to albo prawie w ogóle
    > nie jeździsz, albo jesteś żywą ilustracją powiedzenia "głupi ma szczęście".
    Sam jesteś głupi i tylko tyle ci powiem
    i nie będę z tobą dalej dyskutował SZUMACHERZE !!!

    I widziałem nie jednego cwaniaka co to ca ideał kierowcy się uważał a
    jeździł jak pierdoła

    Ja jeżdżę ostrożnie i dużo bo taka mam pracę ale jeśli ty wiesz lepiej
    jak ja prowadzę, to twój problem i lepiej się lecz z tego problemu

    KONIEC TEMATU
    Przepraszam grupę za może nieodpowiednie sława na grupie ale co z
    niektórymi nie można inaczej.

    Pozdrawiam grypowiczów i dziękuję za pomoc