  • Data: 2004-01-05 08:19:00
    Temat: Re: Kolizja drogowa na postoju
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Czu nie zrobilem zle
    > 2. Ile mam czasu na zgloszenie szkody do "ubezpieczalni"
    > 3. Ile mam czasu na zgloszenie faktu o popelnieniu kolizji i ucieczki
    > miejsca zdarzenie na policji

    Jestem zdania ze zrobiles zle. Ona pewnie juz naprawila samochodzik i
    nie bedzie zadnego sladu. Trzeba bylo zglosic od razu, patrol pojechalby
    do niej, wykonal ogledziny samochodu i ubezpieczyciel nie mialby nic do
    gadania.

    Postepujac w ten sposob stawiasz sie na pozycji blagajacego o łaskę.
    --
    Krzysiek, Krakow, Escort 1.6 16V LPG, http://www.ceti.pl/~jimi
    Filozofia zycia: "Lesiokultura", "Wodzoracja", "Wojtkoswiadomosc"