eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKogo obsłużyć, kogo nie [znowu] › Re: Kogo obsłużyć, kogo nie [znowu]
  • Data: 2006-01-02 18:51:49
    Temat: Re: Kogo obsłużyć, kogo nie [znowu]
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dp9lqm$6pn$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Na rolce nie zostaje nic. Wyświetla, a potem kasuje. Nie dodaje do
    > sumy.

    Niefortunnie użyłeś słowa 'stornować'. Teraz rozumiem co miałeś na mysli.
    W przypadku który ja widziałem wyglądało to trochę inaczej: kolejne
    pozycje były dopisywane do paragonu i nawet był on oddzierany i wydawany
    klientowi ale zamiast zamknąć transakcję kasjerka korygowała (właśnie
    stornowała) poszczególne pozycje i dopisywała nowe dla innego klienta.

    > Czasem po prostu jest, jak
    > z rozmową przez telefon komórkowy podczas jazdy - trudno to dowieść.

    Skoro nie da się egzekwować to lepiej nie wprowadzać przepisu.
    Zamiast tego można prowadzić kampanię informacyjną, propagującą pożądane
    zachowania. Skutek będzie podobny a odpadnie problem demoralizacji.
    No ale to by wymagało od władzy potraktowania obywatela po partnersku, jak
    człowieka którego można i należy przekonać a nie jak sztubaka którego
    można za ucho wytargać i do kąta postawić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1