eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKogo obsłużyć, kogo nie [znowu] › Re: Kogo obsłużyć, kogo nie [znow u]
  • Data: 2006-01-02 20:22:50
    Temat: Re: Kogo obsłużyć, kogo nie [znow u]
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
    news:dpc19u$1h5s$1@news.mm.pl...
    >
    > >> Przyjęcie na studia czy dostanie dobrej pensji za dobrą
    > >> pracę również?
    >
    > > No, wychodziłoby że tak...
    >
    > Ale przecież nie jest to dyskryminacja :)

    Jak to nie? Uczelnia dyskryminuje (czyli rozróżnia) kandydatów na studia
    pod względem ocen z matury czy egzaminów i jednych przyjmuje a innych nie.
    Albo pracodawca dyskryminuje według kryterium jakości pracy i w efekcie
    różnicuje ich pensje.

    Ważne jest właściwe rozumienie słowa, dyskryminować = rozróżniać,
    odróżniać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1