  • Data: 2010-03-09 12:00:57
    Temat: Re: Kazirodztwo?
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Herald napisał:

    > A potrafisz wskazać te "aspekty medyczne"?
    > Nie ma takich. Tylko sama propaganda.

    Doucz się trochę

    > Spójrz wstecz i zobacz rody królewskie i inne "z góry" :)

    Już dawno im się przyjrzano i opisano

    > Aby była czysta krew i zdrowe "geny" kopulowano w ramach związków
    > kazirodczych. I raczej nie było frankensteinów :)

    Było i to wiele, właśnie na takich rodach najpierw bo najłatwiej
    odkrywano u odowadniano różne choroby genetyczne

    > Teraz, technika pozwala wykryć wady, choroby poprzez badanie prenatalne -
    > to purpuraci skrzeczą że to "zamach" i nawołują do zaniechania takich
    > badań. Idiotyzm.

    Więc doszliśmy do sedna, nie chodzi Ci o to że nie ma takich wad, ale że
    nie pozwala się zabijać osób z takimi wadami żeby poprzez takie
    działanie likwidować z populacji pojawiające się defekty genetyczne

    > Kto się nie rozwija (technicznie) - ten się po postu cofa.

    Kto się nie rozwija (moralnie i duchowo) - ten po prostu się cofa.