  • Data: 2010-03-10 14:26:38
    Temat: Re: Kazirodztwo?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-03-2010 14:23, Herald pisze:

    > Stoisz na stanowisku jednej "strony" i przy pycie mi to lotto.

    A Ty stoisz zaraz koło Trofima Łysenki i o krok przed Miczurinem.
    Jeżeli jest życie po śmierci, to musi im być miło, że został im chociaż
    jeden fan.
    W końcu nawet ich uczniowie dziś się wstydzą, że mieli z nimi coś wspólnego.

    > Możesz tez wierzyć w erę ocieplenia i wszystkimi bzdurami i "opłatami"
    > które wiadomo do czyich kieszeni lecą.

    Ależ Ty jesteś mądry! Jakbyś całego youtube pożarł i jeszcze parę blogów
    obalaczy światowych spisków.

    Czemu Ci wszyscy zaślepieni ludzie Cię nie słuchają, tylko wierzą jakimś
    lekarzom, biologom, genetykom, klimatologom i innemu naukowemu tałatajstwu?

    ps. Polecam książkę "Jak brednie podbiły świat" Francisa Wheena.
    To m.in. o Tobie

    --
    *** Stosujesz się do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813