  • Data: 2020-01-26 10:49:37
    Temat: Re: Katastrofa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.01.2020 o 10:39, Kviat pisze:

    > Ale żeby "nie wszczynać burdy" spokojnie patrzycie jak faszyści idą
    > ulicą, drą ryja "śmierć pedałom", "żydzi do gazu", albo jak wieszają na
    > szubienicach portrety ludzi. No przecież policja nie może wszczynać
    > burd... Kulsony srają w spodnie ze strachu przed grupką ekstremistów,
    > którzy na oczach policji łamią prawo i się z was śmieją, a na dodatek
    > ich ochraniają.

    Nie srają, tylko robią co im karzą. Po prostu są policją polityczną. Jak
    trzeba było spacyfikować rok temu naziołków, to przed marszem co
    ważniejszych po prostu "przekonano", żeby się tam nie pojawiali i tyle.
    No ale wtedy dostali rozkaz, że ma być spokój.

    > Nie wolno protestować przeciwko faszystom?
    > Dobrze się czujesz?
    >
    > Ja pierdolę... w jakim ja kraju żyję, że policjant publicznie pisze, że
    > protest przeciwko faszystom jest bezprawny?

    Jeśli myślimy o tym samym, to sąd akurat stwierdził, że to działania
    kulsonów wobec tych lasek były bezprawne.

    --
    Shrek