  • Data: 2020-01-26 15:52:19
    Temat: Re: Katastrofa
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, bo to przestępstwo, a nie wykroczenie.

    Dupa tam, a nie przestępstwo. Trzeba mieć pusty dzban zamiast głowy żeby
    na siłę doszukiwać się przestępstwa tam, gdzie go nie ma.

    Wiesz dlaczego policja nie wpisywała tego twojego "przestępstwa" o
    prawie autorskim, tylko znieważenie pomnika? (Znieważenie pomnika
    napisem Konstytucja... trzeba być geniuszem żeby na coś takiego wpaść)
    Bo ten twój zarzut jest jeszcze bardziej kuriozalny i śmieszny, niż ich.

    Bo żeby pomnik zniekształcić, to ktoś musiałby go uszkodzić.
    Gdzieś ty się tam dopatrzył zniekształcenia pomnika? Nawet nie chcę
    zgadywać....

    https://tvn24.pl/biala-podlaska-wywiesil-koszulke-z-
    konstytucja-na-pomniku-dzialacz-kod-u-dostal-zadoscu
    czynienie-za-zatrzymanie,990849,s.html

    "Sąd (...) Jednocześnie podważył zasadność przeszukania mieszkania,
    podał też w wątpliwość, czy zawieszenie koszulki jest przestępstwem, czy
    nawet wykroczeniem.

    Wobec braku znamion czynu zabronionego Prokuratura Rejonowa w Białej
    Podlaskiej 4 października 2018 roku umorzyła śledztwo prowadzone pod
    kątem znieważenia pomnika przez dwóch działaczy KOD-u. Półtora miesiąca
    później policja odstąpiła od ukarania mężczyzn za wykroczenie."

    https://gs24.pl/sad-nalozenie-koszulki-na-pomnik-z-n
    apisem-konstytucja-to-nie-powod-by-robic-komus-proce
    s/ar/c1-14186921

    "- Nałożenie na pomnik koszulki z napisem ,,Konstytucja Jędrek" nikogo
    nie obraża,

    ***nie jest żadnym wykroczeniem***

    - orzekł sąd nie zgadzając się na proces w tej sprawie. Za upór
    policji zapłacą wszyscy obywatele, bo koszty postępowania obciążą Skarb
    Państwa."

    "(...)Miesiąc później Prokuratura Rejonowa Szczecin-Niebuszewo umorzyła
    postępowanie z powodu ,,braku znamion czynu zabronionego". Uznała, że nie
    doszło do znieważenia pomnika.

    Przez kolejne kilka miesięcy nic się nie działo i wszyscy zdążyli już o
    happeningu zapomnieć. Ale nie policja."

    "Z tą decyzją nie zgodził się komendant komisariat policji
    Szczecin-Niebuszewo i złożył zażalenia. Dzisiaj przegrał ostatecznie."

    Ostatnie trzy zdania czytaj do skutku aż zrozumiesz.
    Tylko nie pisz mi proszę, że gdyby ten komendant skorzystał z twojego
    pomysłu, to by wygrał. Bo pęknę ze śmiechu.

    https://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,34939,247808
    92,policja-nie-odpuszcza-kolejny-sad-zajmie-sie-kosz
    ulka-z-napisem.html

    "W uzasadnieniu tej decyzji sędzia napisała, że działacz KOD zawiesił
    koszulkę ,,w ramach manifestowania swoich poglądów w kontekście krytyki
    działalności aktualnie urzędującego Prezydenta RP - Andrzeja Dudy".
    Zauważyła przy tym, że założenie koszulki nie znieważa pomnika i

    ***,,nie spowodowało żadnych szkód materialnych, nie sposób tego też
    traktować w kategoriach zaśmiecania czy oszpecania".***

    Jak widać, w przeciwieństwie do niektórych kulsonów, sędziowie zdają
    sobie sprawę, że te koszulki nie łamały niczyich praw autorskich...

    > Nie, bo od ścigania łamiących konstytucje nie jest Policja.

    Aaaa... to dlatego policja nie ściga faszystów, tylko ich ochrania.
    No to się wyjaśniło.

    Art. 39. Konstytucji
    "Nikt nie może być poddany eksperymentom naukowym, w tym medycznym, bez
    dobrowolnie wyrażonej zgody."

    Art. 40. Konstytucji
    "Nikt nie może być poddany torturom ani okrutnemu, nieludzkiemu lub
    poniżającemu traktowaniu i karaniu. Zakazuje się stosowania kar cielesnych."

    Czyli mogę poddać cię eksperymentom medycznym bez twojej zgody i policji
    nic do tego? Dobrze wiedzieć, że mogę to robić bezkarnie dopóki Trybunał
    Konstytucyjny tym się nie zajmie.
    Rozumiem, że jak kogoś torturują, to też nie zareagujesz?

    Serio jesteś policjantem?

    I dla przypomnienia:
    Art. 8.
    "Konstytucja jest najwyższym prawem Rzeczypospolitej Polskiej.
    Przepisy Konstytucji stosuje się bezpośrednio, chyba że Konstytucja
    stanowi inaczej."

    Pozdrawiam
    Piotr