  • Data: 2020-01-26 12:58:32
    Temat: Re: Katastrofa
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.01.2020 o 10:49, Shrek pisze:

    > Nie srają, tylko robią co im karzą. Po prostu są policją polityczną.

    Czyli srają w spodnie przed grupką ekstremistów. Czy tych u koryta, czy
    tych na ulicach, to bez różnicy. Naziol ubrany w gajer, to nadal naziol.

    Jak policjant widzi złodzieja, to potrafi działać bez rozkazu.
    Jak stoi metr obok kolesia, który mu prosto do ucha krzyczy "śmierć
    pedałom" albo "żydzi do gazu", to nagle potrzebuje rozkazu żeby
    zrozumieć, co ten naziol krzyczy.

    A potem pierdolą głupoty, że mają rozkaz nie reagować "aby nie eskalować".
    Jakoś się nie zastanawiają, dlaczego nie dostają takiego rozkazu "żeby
    nie eskalować" w przypadku normalnych ludzi.

    To tak jakby dostali rozkaz żeby nie reagować na złodzieja, bo przecież
    złodziej może się zdenerwować.
    To po kiego grzyba ludziom taka policja, która dostaje rozkazy, żeby nie
    reagować na łamanie prawa?

    > Jeśli myślimy o tym samym, to sąd akurat stwierdził, że to działania
    > kulsonów wobec tych lasek były bezprawne.

    Robertowi najwyraźniej to umknęło, że jeszcze nie wszystkich sędziów pis
    spacyfikował. A jeśli nawet mu się uda, to pis kiedyś się skończy, a
    ludzie nagrywają ich wyczyny nie tylko na pamiątkę.
    To już nie te czasy, że można było pałować normalnych ludzi z poczuciem
    anonimowości i późniejszej bezkarności. Teraz praktycznie każdy ma przy
    sobie coś, czym można nagrać. I ludzie to robią, a kulsonom nadal się
    wydaje, że tak jak poprzednicy pozostaną bezkarni i będzie można się
    wykpić "że ja tylko wykonywałem rozkazy".

    Policjantowi nie wolno wykonać rozkazu ochraniania faszystowskiego
    zgromadzenia, a tu jakiś koleś na grupie pisze, że dzisłania
    antyfaszystów są bezprawne.
    Ręce opadają.

    Dla Roberta:
    https://www.rpo.gov.pl/pl/kategoria-konstytucyjna/ar
    t-57-wolnosc-organizowania-pokojowych-zgromadzen

    "Z konstytucyjnej wolności zgromadzeń można wyprowadzić kilka praw
    podmiotowych: prawo do organizowania zgromadzenia, kierowania jego
    przebiegiem, uczestniczenia lub nieuczestniczenia w zgromadzeniu i

    ***prawo do ochrony ze strony państwa lub innych władz publicznych.***

    Wszelka ingerencja władz publicznych w sferę wolności zgromadzeń musi
    być powściągliwa i musi mieć uzasadnienie prawne.

    ***Warunkiem objęcia zgromadzenia ochroną konstytucyjną jest jego
    pokojowy charakter."***

    Ochranianie przez policję zgromadzenia faszystów jest łamaniem Konstytucji.

    Pozdrawiam
    Piotr