    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Karetka zatrzymana przez policję
    Date: Sat, 8 Apr 2023 08:55:43 +0200

    > No ja tam pewnie bym się podk..., że sobie ze mną w uja lecą, ale może
    > jesteś spokojnieszego charakteru :)

    Niby normalnie jestem spokojny, ale lecenie w chuja źle na mnie działa,
    więc raczej nie ten przypadek;)

    Z drugiej strony jak miałem szlifa na moto (straty w zasadzie minimalne)
    z udziałem autonusu miejskiego w miejscu gdzie poranny paraliż murowany,
    to się pozbieraliśmy i umówiliśmy na rozmowę na pętli zamiast blokować
    główną arterię miasta w godzinach szczytu i wkurwiać pasażerów. Koleś
    wykrecił do swoich "inspektorów" że miał taką sytuacje, poprosili mnie
    do telefonu zapytali się czy się zgadzam na takie rozwiązanie, żeby nie
    było że on tym autobusem uciekł załatwoliśmy sprawę potem.

    > Nb. ktoś to w ogóle kontroluje, tzn. zasadność użycia tych bomb? Kto/co
    > decyduje czy jadą na sygnale?

    Dyspozytor.

    --
    Shrek