  • Data: 2023-04-08 12:14:41
    Temat: Re: Karetka zatrzymana przez policję
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ratownik, to pojęcie ogólne. Ty też możesz być ratownikiem.

    Mogę ale nie w obsłudze karetki.

    > Tak, czy siak, poza Ratownikiem Medycznym innym ratownikom
    > generalnie nie wolno podawać leków (jest kilka wyjątków).

    Jeszcze raz - zarówno w kartece transportowej jak i podstawowej co do
    zasady nie ma lekrza. Wiec pod tym względem niczym się transportowa od
    podstawowej nie różni.

    > A ja z kolei jestem pewien :-)

    Jesteś pewien że dyspozytor trudni się dysponowaniem karetek
    transportowych do zdarzeń medycznych? Ja jestem w zasadzie pewny że tego
    nie robi i skoro jechali do "przypadku" to nie była to "T" a "P".
    > I teraz dochodzimy do sedna sprawy. W przeważającej większości
    > przejazdów pilność ich jest porównywalna z pilnością taksówki.

    Powiem tak - już wielkortonie udowadniałeś, że na ratownictwie się nie
    znasz, i nawet jak ci źródełka podać to dalej będziesz się w swoim
    mylnym błędzie upierać więc...

    > Oczywiście każdy by chciał jak najszybciej, ale jak pacjent leży w
    > szpitalu i ma jechać na tomograf do sąsiedniego, gdzie i tak opis
    > przyjdzie za tydzień, to nie dramatyzujmy, że minuty się liczą.

    Już ci wyjaśniłem, że raczej to T nie była i dlaczego. Pojedyncze minuty
    zwykle rzeczywiście dużego znaczenia nie mają, co nie zanaczy że jak się
    z 15 zrobi 35 porzez upartego kulsona to dalej nie ma znaczenia.

    > Dyspozytor - jeśli w ogóle jest to prawda - się pieklił, bo firma
    > zarabia na transportach. Im ich więcej zrobi, to więcej zarobi.

    Tak było. Karetki jeżdzą na bombach po to żeby więcej zarobić. Skąd wy
    się bierzecie? A kulson jak szybciej wydaje postanowienia o umorzeniu z
    powodu niewykrycia sprawców to więcej zarabia?

    > Stojąca
    > celem przyjęcia mandatu karetka pol prostu nie zarabia i to jest
    > problemem.

    No i się wyjaśniło. Wystarczyło kulsona zatrudnić do problemu i
    rozwiązanie jak na tacy;)

    > to  mogło dojść do "zapinki": pomiędzy nimi, a ratownikami.

    No i wyjaśniło się ostatecznie - powodem był czynnik ludzki, czyli "zapinka"

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!